Rossini- Uv. Cenerentola
F. Poulenc- Concert pentru doua piane
A.Dvorak

OZANA KALMUSKI ZAREA

AVANCRONICA MUZICALĂ

Două seri de muzică

La concertul de sărbători, orchestra a fost dirijată de Juan Cantarell. Prezent din nou în această seară, Cantarell va deschide programul cu una dintre cele mai reuşite uverturi din creaţia lui Gioachino Rossini – Cenuşăreasa.

Tinerii artişti care vor interpreta Concertul pentru două piane şi orchestră în re minor de Francis Poulenc, sunt Mihaela Manea si Andreas Fröschl. Mihaela a început să studieze de la 6 ani pianul, în Târgovişte, s-a perfecţionat cu Valentin Gheorghiu, Robert Levin şi din 2015 este studentă la Universität für Musik und darstellende Kunst din Viena, la clasa profesorului Stefan Arnold,  unde, din 2017 predă pianul şi Andreas. Ambii sunt deţinătorii unor importante premii în prestigioase competiţii pianistice. Andreas obţine în 2014 premiul pentru cel mai bun pianist acompaniator de lied la Concursul International Johannes Brahms de la Pörtschach.

Dirijorul, care a studiat dirijatul la Viena, cu Karl Österreicher și Julius Kalmar, la aceeaşi universitate  cu pianiştii invitaţi, va încheia seara muzicală cu Simfonia a VI-a în Re Major, op.60 a lui Antonín  Dvořák.

Vă aşteptăm şi vineri, 23 februarie la Sala Ateneu, la recitalul Trio-ului italian Magnasco, cu Gianluca Campi la acordeon (deţinător al Trofeo Mondiale di Fisarmonica în anul 2000), violonistul Andrea Cardinale, interpret al celor 24 Capricii de Paganini într-un singur concert, cărora li se alătură pianistul de renume internaţional, Alessandro Magnasco. Ei ne vor delecta cu tangouri de A. Piazzolla: Libertango, Milonga, Invierno Porteño,  Tanti anni prima,  Michelangelo ’70

Chiquilin de Bachin, cu Milonga de mis amores de J. D’Arienzo, Por una cabeza de C. Gardel sau  Tango pour Claude a lui R. Galliano.

Concert 22/02/2018

Lasă un răspuns